close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך לפרוץ לווצאפ אם אתם מודאגים לגבי יקירכם

מערכת שורשכז ניסן, תשפד05/05/2024

גלו איך לפרוץ לווצאפ ללא גישה לטלפון בשביל להפסיק לדאוג ולדעת את האמת

תגיות:
צילום: freepik

בעידן הטכנולוגי של היום אנחנו מנחשים אם הכול בסדר עם הילד או עם בן הזוג שלנו ושרויים הרבה פעמים בחוסר וודאות. כדי להגן על יקירנו מסכנות בווצאפ אנחנו יכולים פשוט לעקוב ולדעת את האמת. במקום לנחש ולדאוג אנחנו יכולים לגלות איך לפרוץ לווצאפ ללא גישה לטלפון וכל זאת ללא ידיעתם.

האם אתם יכולים לפרוץ לווצאפ של מישהו?
במידה ואתם משתגעים מדאגה ליקירכם, ולא בעלי כוונות לא חוקיות, יש דרכים לפרוץ לווצאפ. למרות שזה אולי נראה קשה, זה לגמרי אפשרי. יש הרבה אפשרויות, חלקן בחינם (אך דורשות מאמץ מסוים) חלקן דורשות עלות נמוכה אך אמינות.

צילום: freepik
הדרך הטובה ביותר שתוכלו לבצע בעזרתה פריצה לוואטסאפ היא בעזרת תוכנת ריגול מיוחדת.

שיטות מובילות איך לפרוץ לווצאפ
לפניכם מספר שיטות מובילות שתוכלו להשתמש בהן כדי להביןאיך לפרוץ לווצאפ. יש תוכנות ריגול עם פיצ'רים מדהימים, שמסוגלות לפרוץ ולעקוב אחרי כל מה שבאמת קורה בוואצאפ שלהם מבחינת שיחות, תמונות, הודעות ועוד. מדובר במידע שיגלה לנו את האמת ויעזור לנו לשמור על הילדים או לברר מה קורה עם בני הזוג.

פרוץ לווצאפ שלהם עם אפליקציית ריגול
באפליקציית mSpy יש אפשרויות ופיצ'רים מדהימים למעקב. בעזרת האפליקציה הזו תוכלו לדעת איך פורצים לווצאפ בשביל לראות הכול, שיחות וואטסאפ, הודעות, תמונות שנשלחו והתקבלו כולל הוידאו, תוכלו לאתר את המיקום שלהם, וכל זה בזמן אמת וללא ידיעתם. אפליקציית מעקב מצוינת. כמובן שניתן להתקין את אפליקצית הריגול mSpy במצב נסתר ובלי שמישהו ידע בכלל שהאפליקציה מותקנת ושאתה עוקב אחריו. כאמור, האדם שעוקבים אחריו לא ידע שאתם יכולים לראות כל מה שהוא עושה בווצאפ.

בשביל להתקין את mSpy בצעו את השלבים הבאים:

להכנס לאפליקציית mSpy וליצור חשבון בחינם.

לבחור תוכנית מתאימה לך למעקב אחר הילד או בן הזוג.

להתחיל במעקב ולראות את הפעילות.

ווצאפ במחשב
כדי לעקוב אחרי ווצאפ במחשב, תוכל ללא תוכנת ריגול להוריד את הוואצפ שלהם למחשב שלך. על מנת לבצע פריצה לוואטסאפ מרחוק , ללא האפליקציה, קשר את חשבון הואטסאפ של הילד או בן הזוג לטלפון שלך על פי השלבים הבאים:

  1. בטלפון שלך הסר והתקן את וואטסאפ מחדש.
  2. פתח את וואטסאפ.
  3. לחץ על שלושת הנקודות בפינה העליונה.
  4. בחר קשר מכשיר.
  5. יוצג קוד QR.
שיטה זו מסורבלת משום שתצטרך לדעת את הסיסמה וגם גישה לטלפון. בנוסף, אם לא תשתמש בטלפון שלך במשך שבועיים, כל קישור הטלפונים הזה יצטרך להתבצע שוב מחדש. אם הם יבדקו איזה מכשירים מקושרים תיחשף.

גיבוי צ'אטים
ישנה אפשרות לגבות את השיחות דרך וואטסאפ ללא האפליקציה, אם יש לך ידע על חשבון גוגל שלהם, סיסמה לטלפון שלהם וגישה למכשיר הטלפון שלהם - תוכל לעשות גיבוי צ'אטים על פי השלבים הבאים:
  1. פתח את הוואצפ בטלפון.
  2. לחץ על סמל ההגדרות הקטן.
  3. לחץ על צ'אטים.
  4. לחץ על גיבוי צ'אט.
  5. לחץ על גיבוי עכשיו.
  6. הגיבוי יתחיל התהליך מעט ארוך.


מבחינת פריצה לוואטסאפ זו שיטה פחות נוחה, מסורבלת, שאפשר להוציא אותה לפועל רק אם יש לכם גישה לסיסמאות ולמכשיר של בן הזוג שלכם.

לסיכום
כאשר אתם באמת דואגים ורוצים לדעת מה קורה, מומלץ להשתמש בתוכנת ריגול ואפליקציית ריגול אמינה. בצעו פריצה לוואטסאפ בתשלום מכיוון שהשיטות האחרות מסורבלות מדי ועלולות לחשוף אתכם. עם אפליקציית mSpy אתם יכולים לעקוב בצורה אמינה מבלי להיחשף ומבלי שהם ידעו, ולהיות רגועים שאתם יודעים בדיוק מה קורה בוואצפ ובזמן אמת.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה